Hírek
2011. December 22. 12:53, csütörtök |
Belföld
Forrás: Stop.hu/Autolabor.hu
Új sportautót mutatott be a magyar tervezőzseni - FOTÓK

A Faralli & Mazzanti által gyártott Evantra exkluzivitásához kétség sem férhet.
A 38 éves Luca Mazzanti sok gyerekhez hasonlóan, egy teljesen saját építésű, működőképes csodaautóról álmodozott fiatalként. A különbség közte és a többi fiatal között az, hogy ő nem adta fel álmát felnőttként sem, hanem minden erejét annak megvalósításába fektette.
Már a '90-es évek korai szakaszában elkezdett együtt dolgozni azzal a Mario Farallival, akinek már akkor húsz éves tapasztalata volt az olyan ritka autók restaurálásában, mint a Cisitalia 202, a Ferrari 500 Mondial, vagy az "Il mostro" Maserati 450 Costin/Zagato. Ez utóbbit maga Stirling Moss vezette az 1957 Le Mans-i versenyen.
2001-ben együtt megalapították az F&M (Faralli és Mazzanti) Auto-t, mely egyedi vásárlói rendeléseket valósít meg. Részt vettek például az Antas és a Vulca automobilok megépítésében is. A teljesen saját építésű négykerekűre azonban egészen mostanáig kellett várnia az embereknek. Miután három éven át közösen tervezték az autót a magyar dizájner Tárnok Zsolttal, Mazzanti készen áll, hogy bemutassa a legelső F&M Auto gyártmányú kocsit, az Evantrát.
A cikket tovább olvashatja az Autolabor.hu oldalon.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Szeptember 06. 09:15, szombat | Belföld
Szijjártó Péter: Magyarország azért vásárol orosz kőolajat, mert nincs más lehetősége
Magyarország azért vásárol nyíltan orosz kőolajat, mert nincsen más lehetősége, míg más európai országok azért vásárolnak titokban, kerülőúton orosz kőolajat, mert az olcsóbb
2025. Szeptember 06. 09:14, szombat | Belföld
Szalay-Bobrovniczky Kristóf: az Adaptive Hussars 2025 gyakorlat demonstrálja azt a képességet, ahová a honvédség eljutott
2025. Szeptember 05. 07:59, péntek | Belföld
Szijjártó Péter elutasította lengyel kollégája, Radoslaw Sikorski újabb bírálatát
A magyar külügyminiszter szerint nem \"játszik más csapatban\"!